Thursday 14 July 2011

Orang Kata VS Aku Kata...

ORANG KATA cinta perlukan pengorbanan...
AKU KATA perlu ke pengorbanan jika segalanya tidak dihargai...
ORANG KATA cinta itu buta...
AKU KATA cinta tak buta tapi orang yang bercinta itu yang buta...
ORANG KATA cinta hadir dari mata turun ke hati...
AKU KATA tidak semua cinta hadir dari mata turun ke hati tetapi ada juga terus ke hati & naluri...
ORANG KATA perempuan senang jatuh cinta...
AKU KATA tipulah...ade gak lelaki senang jatuh cinta...
ORANG KATA perempuan gunakan air mata sebagai senjata...
AKU KATA eleh...lelaki pun sama...


Kesimpulannya...apa pun ORANG KATA dan AKU KATA, segalanya terletak pada hati...kesetiaan,kejujuran,pengorbanan dan keserasian adalah amat penting dalam satu perhubungan.... kesemuanya perlu disatukan untuk mendapatkan perhubungan yang kekal sampai bila-bila...terimalah diri pasangan kita dengan penuh keikhlasan...terima dirinya bukan kerana kelebihannya tetapi menerima dirinya kerana kekurangnya...

No comments:

Post a Comment