Wednesday 20 July 2011

Arrrggghhhhhhh...........

Adoi la....serabut rasanye kepala ni..tetiba jew...kenape perlu ucapkan sayang jika sayang itu bukan milik aku sowang...bila aku berbual dgn orang laen ko marah...tapi ko bleh plak...mane keadilan untuk aku??aku dah bosan dengan semua ni...dah muak dah...tapi entah la...aku pun tak tahu sampai bila aku bleh bertahan...sampai mati kot...adoi la...tensionnye la...

Aku dah tak tahu dah nak buat macam mana...banyak sangat aku dah korbankan...tapi akhirnya diri aku gak yang merana...segala pengorbanan aku tiada guna dah...kadang-kadang aku rasa aku ni patung yang bernyawa jew...hanya mampu melihat tetapi tidak mampu berbuat apa-apa pun...

Ya Allah...sampai bila aku harus begini...aku dah tak sanggup rasanya...air mata ini banyak sangat mengalir hanya kerana orang laen...bukan sesiapa pun dengan aku...betapa murahnya harga air mata aku sekarang ni...aku harap sangat semoga aku tabah...tetapi aku pun tak tahu kemana hilangnya ketabahan aku selama ini...

Sesungguhnya aku amat berharap semoga ada seseorang yang bleh aku jadikan tempat sandaran untuk aku teruskan hidup...bukan hak orang dan bukan milik sesiapa...

Aku adalah aku...bukan kau dan bukan dia...semoga aku akan lebih kuat hadapi segalanya...harapan aku sentiasa membara...

No comments:

Post a Comment