Sunday 10 July 2011

Hanya sekadar untuk berkongsi cerite...

Assalamualaikum...sebenarnya tak tahu nak tulis ape padahal dalan otak ni banyak yang nak diluahkan...mungkin untuk arini aku hanya nak kongsi cite aku buat kje part time...hihihi... akhirnya aku dah start gak...kalau ikutkan hati mmg malas nak buat tapi bosan dah tahap yang agak kritikal...kalau ikutkan kemampuan kewangan aku memang la kritikal tapi sebelum ni tak de plak aku nak buat kejetapi mungkin dah terbuka hati aku nak keje kot...ye la dari aku duk umah baik aku keje...dapat gak duit... juge dapat gak aku tambah kawan...tapi aku lebih suka kje kat belakang dari keje kat depan...kiranya aku jadi orang dapur la... hihihi...korang kalau nak datang tempat keje aku bleh...makanan pun sedap...aku banje korang bayor la sendiri...kihkihkih... setakat ni baru dua(2) hari aku kje...alhamdulillah...dieorang layan aku pun baik...sangat lega...walaupun ngantuk tapi aku enjoy...

No comments:

Post a Comment