Sunday 3 July 2011

Kenduri Punye Cite....

Adoi la...penat dan sakit-sakit badan ni...nak kate tak pernah kenduri pernah...nak kate tak pernah tolong kenduri pernha...ntah la...mungkin dah lama dah kot tak enjoy macam ni kat kenduri...almaklum la tetiba jew kena masak lauk untuk pengantin...ingat hanya tolong jew tapi kena masak sekali da...nasib baik sempat sediakan sebelum kul 11.00pg...start masak dalam kul 9.00pg...kelam kabut gak la sebab lauk yang tak dirancang dimasak gak...berbaloi rasanya masak lauk pengantin coz dipuji sedap...kihkihkih...laen kali leh jadi bidang terjun lagi...tapi sayang sebab tak amik pun gambar lauk yang aku masak tu...ape-ape pun enjoy walaupun sakit-sakit badan...

Cedapnye makan limau....

Ratah time...base la lepas pengantin makan kita plak...
Penuh kekusyukkan...almaklumlah sedap...kihkihkih...

Iman ~Dapnye la...kalau ko nak amik yg laen...ni aku punye...
Boy ~ Takmo...aku nak kat ko gak...
Iman ~ Tak bleh...ko minta la kat mak ko...ni aku punye....
Kek dan pulut kuning

Sesi memotong pulut kuning...
Sesi memotong kek...

Sesi melepaskan gian potong kek...tak dapat potong kek untuk hari lahir sendiri pun takpe janji dapat potong kek gak walaupun kek kawin orang punye..."Happy Baleted Birthday untuk diri sendiri dan untuk abang botak aku ni...kihkihkih....
Aku dan kakak pengantin...

No comments:

Post a Comment