Tuesday 19 July 2011

Ntah la...

Ntah la...tak tahu apa nak jadi...mentang-mentang la aku diam, ko pijak pale aku plak...ingat aku tunggul ke??takde perasaan...kalau aku salah bagitahu la...aku tak tahu masalah ko...aku malas nak cakap banyak...berdiam diri bukan bererti kalah...tapi jangan sampai aku hilang sabar sudah la...sabar manusia ada hadnya...sampai masa meletup gak...aku tak kacau ko pun selama ni...sendiri fikir la...

Selama ni tak cukup ke aku cover diri ko...ko sape hanya ko je yang tahu...dengan status ko sekarang ni dah cukup aku tanggung dosa bersubahat...dosa aku pun tak tertanggung...ni kan plak nak tanggung dosa ko...bila orang nasihat ko tak pernah nak ikut...ko tetap ikut otak ko jew...ko je nak menang walaupun hakikatnya semuanya tak bleh guna...

Berubahlah sebelum terlambat...ko tau apa akibatnye kan...tapi ko tetap buat gak...ko cite pasal kesedihan ko bila tgk die macam tu...tapi ko tetap gak takmo tengok die...bagi aku ko sepatutnya bersama die sekarang ni...ko tak simpati ke tengok keadaan die macam tu sekarang...dari hari ke hari ko kata nak tengok die...nak tengok anak ko...tapi ko tetap juga tak pergi...

Aku ingat kejadian lepas dapat insafkan ko...ko kate takmo buat lagi...tapi ikrar ko hanya bertahan 1 hari sahaja...lepas tu ko buat gak...tak guna kami sebagai kawan ansihatkan ko...sebab nasihat kami tak beri kesan kat ko pun...buang air liur aku & kawan-kawan ko yang laen jew...lepas ni apa yang berlaku kat ko...aku malas nak campur sebab aku gak yang kau jadikan musuh...tanpa sebab...tanpa aku tau apa-apa...ko buat aku macam ni...macam aku plak yang menumpang kat umah tu...so sedar-sedarlah sebelum apa-apa yang berlaku lepas ni...jangan sampai darjah kesabaran aku dah tak terkawal dah...INGAT...

No comments:

Post a Comment