Wednesday 13 July 2011

Bila YM Berbicara...

Aku pun tak tahu kenapa aku simpan perbualan YM ni...dan sampai sekarang aku tak tahu adakah sayang die untuk aku masih sama...kini aku mencari satu jawapan yang tak pasti...sehingga kini aku tidak mampu menyayangi orang laen lebih dari aku menyayangi dirinya...Ya Allah andai jodoh aku kuat buat die...satukanlah kami...satukanlah hati kami...satukanlah rasa kami walaupun kami jauh...sesungguhnya aku sangat-sangat menyayangi dirinya sehingga aku tak mampu untuk menyayangi orang laen lebih daripada aku menyayangi dirinya... sesungguhnya Ya Allah aku amat menyayangi diriMU lebih dari segala-galanya...

Sehingga kini...sehingga detik ini aku masih menagih janjinya... masih lagi berhubung macam dulu...aku tak tahu sampai bila aku mampu bertahan...kerana aku punyai hati dan perasaan yang ingin disayangi dan dikasihi...andai jodoh ku bersamanya tiada,aku berharap temukanlah aku dengan seseorang yang boleh menjaga diriku di dunia dan membimbing aku ke jalan yang diredhai olehMU...


Mungkin setiap apa yang berlaku ade hikmahnya...mungkin die akan tunaikan janji-janjinya itu suatu hari nanti tapi tidak tahu bila...mungkin tahun ni @ tahun depan...hanya DIA yang mengetahui...aku hanya mampu menanti & terus menanti...bersabar & terus bersabar...

Sayang sesungguhnya aku amat menyayangi dirimu...


Sedetik Lebih by Anuar Zain




Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu
Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu
Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa
Kasihku ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya
Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu
Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu
Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa
Kasihku ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya

No comments:

Post a Comment