Tuesday 28 June 2011

Alhamdulillah.....

Bersyukur aku kepadaNYA kerana telah mengembalikan kawanku dengan selamat...sesungguhnya aku sgt gembira & berlinang airmata ini bila menatapnya...akhirnya die pulang juga ke rumah...tetapi banyak persoalan yang terlintas difikiranku sekarang...apa yang berlaku pada dirininya??kenapa perlu jadi sebegini???
Aku pun tak tahu nak kata apa...bila kes ni melibatkan polis aku jadi tak tentu hala...tak salah rasanya bagi die tenang dulu sebelum nak serbu rumah aku...aku jadi keliru tak sampai 1/2 jam dia sampai,teman lelakinya sampai...kalau korang kat tempat aku pun mesti pelik...kenapa tiba-tiba je die boleh datang...macam tau-tau je kawan aku ni dah sampai rumah...korang pun mesti pelik kan...aku lagi pelik...
Susah aku nak lelapkan mata bila fikirkan kes ni...tak pasal-pasal jadi kecoh...ntah la...yang pasti aku dapat selamatkan die dari terjun tingkap...sungguh nekad lagaknya...buat aku naik angin tak tentu pasal jew...dan sesungguhnya ari ini suara aku dah jadi macam ELLA...huhuhu....

No comments:

Post a Comment