Tuesday 9 August 2011

ApA yAnG dAh BeRlAkU....

Apakah sebenarnya yang berlaku pada diriku...segalanya serba tak kena...segalanya serba tak menjadi...beberapa hari ni sebak yang kurasa...tak tahu kenapa...tekanan makin menimpa...tak tahu mana datangnya...

Aku bagai hilang arah sekarang...tak tahu kenapa...apa yang telah berlaku pada diriku??kenapa ianya terjadi??sesungguhnya kemana hilangnya diriku yang dulu...kemana hilangnya kekuatan yang telah aku bina??kenapa begitu rapuh hatiku kini...kenapa!!!

Segalanya tiada jawapan...aku pun tak tahu kenapa boleh jadi macam ni...sesak dada memikirkannya...

Kerja part time aku pun macam dah sampai ke penghujungnya...aku rasa sampai hujung bulan puasa ni jew aku keje kat sana...aku rasa macam tak kena jew...asyik cuti...gaji bulan lepas pun tak dapat lagi...tak tahu la bila die nak bagi kat aku...dah la aku rasa tersentap...time pose ni aku masuk awal dari biasa...balik macam biasa gak...suatu hari boleh dieorang masej aku kata aku tak mop lantai...padahal hari-hari aku mop bila sampai kedai...kerja lagi la... makin bertambah masa bulan pose ni...aku pun tak tahu berapa dieorang bayar kat aku...takde kesempatan nak tanye...apalah malangnya nasib aku ni...aku dah nekad nak berhenti...lepas raya ni cari kerje laen plak...

No comments:

Post a Comment